fredag 8. april 2011

ti fine ting på ein fredag

(bilde er ikkje frå i dag, men det kjenst slik i kroppen i dag, rakettar og fyrverkeri)

1. å vakne ved siden av han som hjartet bankar for

2. amalie skram - "forrådt"

3. å ta på kjole og gå ut i verda

4. kake og kanelkaffe på gerbeaud (med appelsinsorbet på sida, herr-e-gud, så godt)

5. å halde hender på metroen

6. tilbakemelding på kvalifiseringsoppgåve, med kommentaren "en utmerket oppgave" og rope JESS høgt til seg sjølv

7. å setje av tid til kvarandre og til kos

8. røde burberry-ballerinasko som får vere med ut på tur

9. italiensk pizza

10. berre det å ha ferie og kjenne at sola varmar og at ting ordnar seg og at ein er flinkare enn ein trur og at uansett er det snart sommar, både her, i oslo og i harstad


kva har fredagen din vore? fortell!

5 kommentarer:

  1. Hurra for kanelkaffe! For ikke å snakke om raketter og fyrverkeri i kroppen, hoho!
    Fredagen min har bestått av festival-frivillighet, varm vårsol, kattekos, te og franskinnlevering. Ikke dumt, det heller.
    Kos dere videre på ferie! God helg!

    SvarSlett
  2. Elsker listene dine, Sigrid, du setter ord på de små tingene man nødvendigvis ikke tenker er bra der og da. Idag har jeg solet meg i timesvis i parken med venner, spist jordbær og druer og hørt på radioresepsjonen, mmmmm:)

    SvarSlett
  3. Blogg litt nå, Sigrid. Jeg trenger dosen.

    SvarSlett
  4. Nå har det blitt sommer i Oslo!

    SvarSlett
  5. Mye fint. Også fyrverkeri da, jeg elsker fyrverkeri.

    SvarSlett